niedziela, 17 lipca 2016

Kalie i maki

Witajcie! 

Do aniciutciut dawno nie zaglądałam co wcale nie znaczy, że się leniłam :)
Do decoupge ostatnio doszło kolejne zainteresowanie - origami, ale o tym kiedy indziej... :)

Dzisiaj chciałam Wam pokazać szkatułkę, która powstała już jakieś dwa lata temu, ale do dnia dzisiejszego nie ujrzała światła internetowego i nie była nigdzie upubliczniana.

Zdjęć niestety mam bardzo mało i są to raczej robocze fotki pstryknięte komórką, więc jakość pozostawia wiele do życzenia, ale mam nadzieję, że mimo wszystko cokolwiek na nich widać. 

Wokół motywu cieniowanie akrylami, nieśmiertelne dla mnie kropki a w rogach spękacz jednoskładnikowy. Dół bejcowany, koloru niestety nie pamiętam, ale wydaje mi się że mógł być to orzech. :)










Pozdrawiam
Ania

1 komentarz:

  1. Przepiękne :) czytelnicy zachęcają do większej ilości wpisów :)

    OdpowiedzUsuń