wtorek, 12 grudnia 2017

Bombki 2017 I tura

Bombki 2017 I tura 


Cicho tu... ale idą Święta, więc najwyższa pora się uaktywnić :)

Na początek kilka zimowych, serwetkowych klasyków.
Wszystkie motywy absolutnie uwielbiam i większość z nich co roku powtarzam, ale te zimowe klasyki chyba nigdy mi się nie znudzą ;)

Materiały: bombka plastikowa, serwetki podmalowywane farbami akrylowymi, pasta śniegowa, foremki silikonowe, pasta gesso,  brokat i niezawodny flugger 70. 







W tym roku po raz pierwszy przetestowałam foremki silikonowe wypełniane pastą gesso i coś czuję, że te odlewy to będzie stały element dekoracyjny na moich bombeczkach :)

Kolejne bombki już niebawem!

Pozdrawiam!
Ania

5 komentarzy:

  1. Aniu, też tak mam, że lubię wykorzystywać to co lubię od zawsze. :)))
    Pokazałaś tu wielki profesjonalizm bombkowy. Wszystkie piękne, ale najpiękniejsza dla mnie to ta z jelonkową rodzinką w tle. To serwetka?
    I fajnie, że jesteś, czekam na cd.
    Uściski wielkie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Martuś bardzo mi miło że do mnie zaglądasz, mimo tego że tak rzadko dodaje posty. ;) Jelonkowa to serwetka, wszystkie motywy są z serwetek. Jelonki w tym roku dopiero zobaczyłam i się zakochałam w tym motywie. Serwetka jest klejona na okrągło, po całości na bombke fi11.

      Usuń
  2. Preciosos trabajos.
    La sigo y me encantaria que visitaras y siguieras mi blog.
    Saludos

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. 34 yr old Accounting Assistant I Isahella Worthy, hailing from Angus enjoys watching movies like Colonel Redl (Oberst Redl) and Hiking. Took a trip to Historic Centre (Old Town) of Tallinn and drives a Bentley Litre Supercharged Le Mans. Szczegoly

    OdpowiedzUsuń