piątek, 15 grudnia 2017

Bombki 2017 II tura

Hej! Hej!

Dzisiaj mam świeżutką porcję zdjęć kolejnych bombek :)

Mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie. Są motywy dziecięce, bajkowe, szlagmetal i odciski z masy lekkiej. 

Motywy z krainy lodu są transferowane. Dzieciaczki to papier ryżowy a pozostałe to serwetki.


Zdjęcia dzięki uprzejmości kolegi z pracy ;)





I kilka "złoconych" szlagmetalem.
Szlagmetal dopiero powoli opanowuje. Tegoroczne bombki to moje pierwsze próby w tej dziedzinie. Wcześniej jakoś nie miałam odwagi się za to zabrać. Powiem szczerze, że całkiem mi się to spodobało :)





Do następnego! 

Pozdrawiam ciepło 
Ania

2 komentarze:

  1. Bombki masz piękne. Przeglądałam wszystkie Twoje posty nim poświęcone. Wiele jest takich jakie lubię najbardziej. Kolorowe, wesołe. I jeszcze życzenia. Spełnienia marzeń w Nowym Roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anusia, cudne wszystkie, a te złocone kocham!!!

    Byłam daleko na wyjeździe, więc teraz składam Ci najlepsze życzenia noworoczne.
    Niech wszystkie 365 dni upłynie Ci w zdrowiu i radości! A sobie życzę częstego oglądania Twych cudownych prac. :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń